MenjadiTrader

Sebuah Blog Mengenai Perjalanan Seorang Pedagang Matawang Online

LightBlog

Jumaat, 7 Mac 2014

Teknik Internal Multi Account LiteForex

Aku dalam diam tak diam ni dah cuba 2 broker lain selain daripada LiteForex. So far aku tetap merasakan LiteForex yang terbaik untuk aku buat masa ni. Terus terang aku cakap memang LiteForex ni ada re-quote, nak buat Pending Order pun boleh re-quote tu..Tapi tu semua tak jadi masalah sangat kepada aku sebab trading style aku sekarang ni semuanya guna Pending Order. Aku dah tak masuk market guna Market Order. Sakit hati woo bila market order masuk tengok-tengok price yang masuk tu lari daripada apa yang kita nak selain daripada negatif sebab spread broker.

Apa pun, graf kat bawah yang aku nak tunjuk ni aku guna modal USD100 yang aku suntik masuk campur dengan untung NFP bulan lepas, sekarang ni dah dapat USD38 untung yang aku boleh bawak keluar. Tak sampai seminggu dah ada hasil berkat usaha dan disiplin diri menggunakan template yang telah dihasilkan oleh mahaguru sifu aku.

Akaun Lite
Nampak tak ada turun naik tu. Tu aku saja-saja test buat internal transfer. Broker lain takde kaedah-kaedah ni, hanya di LiteForex je yang boleh buat macam ni sepanjang pengalaman aku. Oleh itu, daftarlah akaun LiteForex anda gunakan link ini.

P/S: Malam ni NFP oiii....

2 ulasan:

Unknown berkata...

Dh register kat lite forex ni,, tp kat borang deposit tu kolum bukti pembayaran tu nak letak ape bro?

Menjadi Trader berkata...

Boleh letak reference number resit bank untuk rujukan back office LiteForex nanti..

Tag

2014 (59) 2015 (33) 2016 (27) 2017 (21) 2018 (13) 2013 (11) 2007 (7) 2019 (6) 2020 (4) 2008 (3) 2006 (1) 2021 (1)